- Szczegóły
Skargę, wniosek można składać w interesie własnym i innych osób, a także w interesie społecznym. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez szpital lub pracownika, naruszenie obowiązujących przepisów, regulaminów, a także praw pacjenta.
Skargi i wnioski mogą być składane do:
-
Dyrektora Szpitala (poniedziałki, środy i piątki w godz. od 10:00 do 11:00, w wyjątkowych sytuacjach również poza wyznaczonymi godzinami) bud.główny Poziom 1 skrzydło prawe „Administracja”
-
Z-ca Dyrektora ds. Medycznych (wtorek, środa w godz. od 12:00 do 13:00, w wyjątkowych sytuacjach również poza wyznaczonymi godzinami) bud.główny Poziom 1 skrzydło prawe „Administracja”
-
Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych i Marketingu / Pełnomocnik do spraw systemu zarządzania jakością / (w poniedziałki, środy, czwartki w godz. od 9:00 do 10:00) bud.główny Poziom I skrzydło prawe „Administracja” (075) 753 47 510
-
Działu Skarg i Wniosków Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia we Wrocławiu
ul. Dawida 2, pok. 9 i 10 (od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 15:30)
tel. (71) 79 79 134, fax (71) 79 79 112
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
tel. (22) 53 28 250, fax (22) 53 28 230
ul.Płocka 11/13; 01-231 Warszawa e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ogólnopolska bezpłatna infolinia: 800 190 590 (CZYNNA CAŁODOBOWO PRZEZ SIEDEM DNI W TYGODNIU) połączenia z tel. stacjonarnych i komórkowych (płatne wg stawek operatora) - Organu założycielskiego
-
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław -
Rady Społecznej Szpitala
-
Dolnośląskiej Izby Lekarskiej
ul. Kazimierza Wielkiego 45, 50-077 Wrocław
tel. (71) 79 88 050, (71) 79 88 052
fax (71) 79 88 051
poniedziałek, środa, piątek w godz. od 800 do 1530, wtorek w godz. od 800 do 1630, czwartek
w godz. od 8:00 do 17:00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych
ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław,
tel. (71) 33 35 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tryb prowadzonego postępowania w związku ze złożoną skargą lub wnioskiem regulują przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002 Nr.5 poz.46) oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Skargi można składać w formie pisemnej, telefonicznej i elektronicznej
Kontakt:
-
Sekretariat: tel.: 75 75 47 500
-
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
Inspektor Ochrony Danych Osobowych - Aneta Jacak Błaszczyk
tel. 75 75 47 508, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Szanowna Pani/Szanowny Panie
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
I Administrator danych osobowych
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny, ul. Sudecka 15, 58-520 Janowice Wielkie, wpisany do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000013003, NIP: 6112239962, REGON: 0106506290. To oznacza, że odpowiadamy za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny oraz zgodny z obowiązującymi przepisami. Można się z nami skontaktować pisemnie za pomocą poczyu tradycyjnej na adres naszej siedziby, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: +48 757547500.
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw pod e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , pod numerem telefonu 757547508; lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
II Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane:
- w celu prowadzenia przez Administratora działalności leczniczej w szczególności w celu świadczenia przez administratora usług medycznych oraz prowadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji medycznej.
- w celu oferowania usług hotelowych na podstawie Twojej zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
- w celu zawarcia umowy na świadczenia usług w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym na podstawie Twojego zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu wykonania i na podstawie umów z podmiotami współpracującymi z nami w świadczeniu usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celach analitycznych -lepszego doboru usług do potrzeb naszych pacjentów/klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych pacjentach/klientach, analizy finansowej naszej spółki (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu badania satysfakcji pacjentów/klientów będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów z produktów i usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu oferowania Ci przez nas produktów i usług w tym dobierania ich pod kątem Twoich potrzeb.
III Prawo do sprzeciwu
- W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
IV Okres przechowywania danych
- Dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej będą przetwarzane zgodnie z wymogami art. 29 ust. 1 ustawy z 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 1318), tj. przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:
- a. dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon,
- b. dokumentacji medycznej zawierającej dane niezbędne do monitorowania losów krwi i jej składników, która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu,
- c. zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie,
- d. skierowań na badania lub zleceń lekarza, które będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza, a przypadkach, gdy świadczenie nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie - przez okres 2 lat, chyba że pacjent odebrał skierowanie,
- dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która będzie przechowywana przez okres 22 lat.
- Dane pozyskane w celu zawarcia umowy przechowujemy przez okres negocjowania umowy, trwania umowy, posprzedażowej obsługi klienta/pacjenta, do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy oraz wypełnienia obowiązku Administratora wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych.
V Odbiorcy danych
Odbiorcami Twoich Danych będą
- podmioty serwisujące urządzenia Administratora, w których przetwarzane są dane,
- podmioty prowadzące serwer, na którym przechowywane są dane,
- podmioty dostarczające oprogramowanie wykorzystywane w celu przetwarzania danych pacjentów,
- podmioty współpracujące z nami w celu Świadczenia usług ( transport medyczny , laboratorium)
- upoważnione instytucje państwowe
- kancelaria prawna
VI Prawa osób, których dane dotyczą:
- Zgodnie z RODO, przysługuje Ci:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo do przenoszenia danych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VII W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
VIII Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Podkategorie
Dobry posiłek w Szpitalu
Dobry posiłek w Szpitalu
Informujemy, że od dnia 01.listopada 2023r. Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich przystąpił do programu pilotażowego „Dobry posiłek w szpitalach”. Jest to program dotyczący edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach. Na stronie internetowej WSR w Janowicach Wielkich będą publikowane tygodniowe jadłospisy oraz zdjęcia wybranych posiłków z danego dnia wraz z opisem pozycji w jadłospisie.
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_01112023_05112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_01112023_05112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_06112023_12112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_06112023_12112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_CUKRZYCA_13-19.11.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_PODSTAWOWA_13-19__11__2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_20-26.11.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_20-26.11.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_27.11.2023_-_03.12.2023.odt
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_27.11.2023_-_03.12.2023.odt
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_27.11.2023_-_03.12.2023.odt
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_04122023_do_10122023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_04122023_do_10122023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_04122023_do_10122023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_11-17.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_11-17.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_11-17.12.2023.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_podstawowa_18-24.12.2024.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_cukrzycowa_18-24.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_18-24.12.2023.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_podstawowa_25-31.12.2023.pdf
Jadłospis_dzienny_z_ograniczeniem_łatwo_przyswajalnych_węglowodanów_25-31.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_25-31.12.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_01-07-2024.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_z_ograniczeniem_łatwo_przyswajalnych_węglowodanów_01-07.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_01-07.01.2024_.pdf
Jadfłospis_dzienny_dieta_podstawowa_08-14.01.2024.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_08-14.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_8-14.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_15-21.01.2024.pdf
JADŁOSPIS_DIETA_Z_OGRNICZENIEM_ŁATWO_PRZYSWAJALNYCH_WĘGLOWODANÓW_15_-_21.01.2024.pdf
Jadłospis_dieta_podstawowa_15-21.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_22-28.01.2024.pdf
Jadfłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_22-28.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_22-28.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_od_29.01.2024_do_04.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_od_29.01.2024_do_04.02.2024_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_05-11.02.2024.pdf
Jadfłospis_dzienny_dieta_podstawowa_05-11.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_05-11.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_12-18.02.2024_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_12-18.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_12-18.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_19-25.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_19-25.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_19-25.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_26.02.2024_-03.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_26.02.-03.03.2024.pdf
Jadfłospis_dzienny_dieta_podstawowa_04-10.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_04-10.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_04-10.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_11-17.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_11-17.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_11-17.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_18-24.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_18-24.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_18-24.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_25-31.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_25-31.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_25-31.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_01-07.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_01-07.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_01-07-2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_08-14.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_08-14.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_08-14.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_15-21.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_15-21.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_15-21.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_22-28.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_22-28.04.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_22-28.04.2024.pdf
O nas
W związku ze zwiększoną ilością infekcji jakie odnotowywane są pośród pacjentów Szpital ,została podjęta decyzja o wprowadzeniu ograniczeń w ilośći osób odwiedzających. Dyrekcja Szpitala informuje, że u jednego pacjenta może przebywać jedna osoba odwiedzająca zaopatrzona w maseczkę .
Ograniczenie odwiedzin wchodzi w życie z dniem 23.11.2023.
Dyrekcja Szpitala
Strona 2 z 2