Skargę, wniosek można składać w interesie własnym i innych osób, a także w interesie społecznym. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez szpital lub pracownika, naruszenie obowiązujących przepisów, regulaminów, a także praw pacjenta.

Skargi i wnioski mogą być składane do:

  • Dyrektora Szpitala (poniedziałki, środy i piątki w godz. od 10:00 do 11:00, w wyjątkowych sytuacjach również poza wyznaczonymi godzinami) bud.główny Poziom 1 skrzydło prawe „Administracja”

  • Z-ca Dyrektora ds. Medycznych (wtorek, środa w godz. od 12:00 do 13:00, w wyjątkowych sytuacjach również poza wyznaczonymi godzinami) bud.główny Poziom 1 skrzydło prawe „Administracja”

  • Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych i Marketingu / Pełnomocnik do spraw systemu zarządzania jakością / (w poniedziałki, środy, czwartki w godz. od 9:00 do 10:00) bud.główny Poziom I skrzydło prawe „Administracja” (075) 753 47 510

  • Działu Skarg i Wniosków Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia we Wrocławiu 
    ul. Dawida 2, pok. 9 i 10 (od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 15:30)
    tel. (71) 79 79 134, fax (71) 79 79 112
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

  • Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
    tel. (22) 53 28 250, fax (22) 53 28 230
    ul.Płocka 11/13; 01-231 Warszawa                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
    ogólnopolska bezpłatna infolinia: 800 190 590 (CZYNNA CAŁODOBOWO PRZEZ SIEDEM DNI W TYGODNIU) połączenia z tel. stacjonarnych i komórkowych (płatne wg stawek operatora)

  • Organu założycielskiego
  • Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
    Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław

  • Rady Społecznej Szpitala

  • Dolnośląskiej Izby Lekarskiej
    ul. Kazimierza Wielkiego 45, 50-077 Wrocław
    tel. (71) 79 88 050, (71) 79 88 052
    fax (71) 79 88 051
    poniedziałek, środa, piątek w godz. od 800 do 1530, wtorek w godz. od 800 do 1630, czwartek
    w godz. od 8:00 do 17:00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

  • Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych
    ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław,
    tel. (71) 33 35 708
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Tryb prowadzonego postępowania w związku ze złożoną skargą lub wnioskiem regulują przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002 Nr.5 poz.46) oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego.

Skargi można składać w formie pisemnej, telefonicznej i elektronicznej

Kontakt:

  • Sekretariat: tel.: 75 75 47 500

  • E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.