- Szczegóły
Podczas przebywania na terenie szpitala należy zwrócić uwagę na występujące zagrożenia:
- Zagrożenia biologiczne - spowodowane oddziaływaniem na zdrowie człowieka, mikroorganizmów w postaci bakterii, wirusów, prątków gruźiicy, grzybów, podczas kontaktu z materiałem zakaźnym. Na zakażenie tym czynnikiem narażony jest pacjent i odwiedzający.
- Zagrożenia chemiczne - są spowodowane działaniem czynników chemicznych na organizm człowieka podczas kontaktu ze środkami dezynfekcyjnymi, substancjami rakotwórczymi i innymi związkami chemicznymi o działaniu rakotwórczym.
- Zagrożenia fizyczne- występują przy stosowaniu urządzeń wytwarzających pole elektromagnetyczne, promieniowanie jonizujące, promieniowanie laserowe, hałas, uszkodzenia instalacji gazowej, przewodów wodociągowych. Do zagrożeń fizycznych należą również urazyspowodowane nieostrożnym poruszaniem się po powierzchniach oraz przebywanie w miejscach w których odbywają się prace remontowe.
Aby zapobiec zagrożeniom biologicznym, chemicznym oraz fizycznym należy pamiętać o:
- myciu rąk po jedzeniu i wyjściu z toalety
- dbaniu o higienę osobistą
- unikaniu kontaktu z używanymi przez personel oddziału środkami dezynfekcyjnymi
- opuszczaniu pomieszczeń w przypadku prowadzonej dezynfekcji powierzchni przez personel sprzątający
- unikaniu przemieszczania się w przypadku mycia podłóg, ponieważ może to grozić poślizgnięciem i upadkiem
- użytkowaniu wind zgodnie z Instrukcją zamieszczoną w windach, nie korzystać z wind przeznaczonych dla personelu
- odwiedzający powinni stosować się do zaleceń personelu medycznego
- nie należy siadać na łóżkach pacjentów przez osoby odwiedzające
- pacjenci nie powinni być odwiedzani przez osoby u, których stwierdzono infekcje,
- osoby odwiedzające powinny nosić maseczki na terenie szpitala, by nie narażać pacjentów na mozliwość zakażenia w sytuacjach zwiększonej zachorowalności
Nie należy wchodzić do:
- gabinetów zabiegowych bez wezwania przez personel medyczny
- pomieszczeń nie przeznaczonych dla pacjentów i odwiedzających
- w przypadku wykonywania czynności pielęgnacyjnych w sali przez personel medyczny i należy wchodzić tylko za zgodą tego personelu
- w przypadku oczekiwania na wykonanie zabiegów rehabilitacyjnych należy wchodzić tylko po wezwaniu przez personel medyczny
- pacjentom i odwiedzającym nie wolno przebywać w miejscach, w których prowadzone są prace remontowe
W związku z powyższymi zagrożeniami każdy pacjent oraz osoba przebywająca na terenie szpitala zobowiązana jest do:
- dokładnego oczyszczania obuwia przed wejściem do szpitala
- używania odzieży ochronnej w sytuacji zagrożenia epidemiologicznego na polecenie personelu oddziału/działu
- zachowania czystości w salach chorych, pomieszczeniach i sanitariatach
- przestrzegania zakazu palenia tytoniu na terenie szpitala
- nie używania telefonów komórkowych w pomieszczeniach w których znajduje się aparatura medyczna
Należy zachować szczególną ostrożność w następujących przypadkach;
- Segregować odpady zgodnie z napisami znajdującymi się na stelażach, które są umieszczone na terenie szpitala
- W razie wątpliwości dotyczącej segregacji odpadów należy prosić o pomoc personel oddziału
- Unikać kontaktu z wózkami przeznaczonymi do wywozu brudnej bielizny i odpadów szpitalnych
- Unikać kontaktu z zestawem wózkowym przeznaczonym do mycia i dezynfekcji powierzchni szpitalnych
- Nie wolno manipulować przy urządzeniach, aparaturze medycznej i instalacjach
- Należy unikać przechodzenia przez mokre i śliskie powierzchnie, ponieważ może to grozić upadkiem
Nie należy wchodzić do pomieszczeń, w których odbywają się prace remontowe.
Uwaga:
W trosce o własne bezpieczeństwo podczas przebywania na terenie szpitala prosimy o stosowanie się do uwag i wskazówek personelu medycznego.
- Szczegóły
ODWIEDZINY
Istnieje możliwość zawieszenia prawa do odwiedzin ze względów epidemiologicznych
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
W przypadku przywrócenia możliwości odwiedzin obowiązują następujące zasady:
Odwiedziny możliwe są:
- poniedziałek-piątek w godz 15:30 - 18:00
- sobota-niedziela i święta w godz 13:30 - 16:30
Osoby odwiedzające przed wejściem na teren Szpitala są obowiązane:
- założyć maskę ochronną
- zdezynfekować ręce
Osoby odwiedzające są obowiązane do zakrywania nosa i ust maską w trakcie pobytu na terenie Szpitala pod groźbą nakazu jego opuszczenia.
Pacjenci przebywający w oddziale rehabilitacji neurologicznej są w większym stopniu narażeni na infekcje, w związku z czym w trosce o ich zdrowie i życie prosimy o stosowanie się do zaleceń personelu.
Prosimy o uwzględnienie ograniczeń w ilości osób odwiedzających:
- w sali chorych może przebywać maksymalnie 1 osoba odwiedzająca,
- jeżeli pogoda na to pozwala prosimy o ograniczenie odwiedzin w budynku szpitala i spotykanie się na zewnątrz budynku
- Szczegóły
Głównym zadaniem rehabilitacji jest:
- przywrócenie sprawności fizycznej i sprawności ruchowej, co pozwala na łatwiejsze wykonywanie czynności życia codziennego i podejmowanie różnych aktywności rekreacyjnych, a nawet uprawianie sportu.
- ograniczenie negatywnych psychicznych skutków choroby, poprawienie stanu emocjonalnego (zmniejszenie lęku, depresji, wrogości i poprawa samooceny)
Rehabilitacja kardiologiczna :
- prowadzona jest przez wykwalifikowany zespół fizjoterapeutów z wykorzystaniem pełnego zaplecza specjalistów w zakresie Chorób Wewnętrznych , Kardiologii i Rehabilitacji medycznej, a także logopedów, dietetyków i psychologów, a tych ostatnich zwłaszcza dla pacjentów charakteryzujących się cechami osobowości i zachowania sprzyjającymi występowaniu chorób układu krążenia (skłonni do rywalizacji, gniewu i wrogości, nadmiernie zaangażowani w pracę zawodową, reagujący na trudności silnymi negatywnymi emocjami, depresyjni, odczuwający lęki) lub dla tych którzy przeżyli silne sytuacje stresowe (np. utrata bliskiej osoby, utrata pracy).
- poprzez odpowiednio dobrane ćwiczenia, poradnictwo w zakresie zdrowego trybu życia możemy nierzadko przywrócić jakość życia pacjenta przed hospitalizacją.
- jest bezpieczna i dostosowana do danego pacjenta , multidyscyplinarna i skojarzona z opieką lekarzy wielu specjalności, a także fizjoterapeutów tak, aby jak najbezpieczniej i najlepszymi rezultatami usprawnić chorego po incydencie kardiologicznym.
Informujemy, że Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich dysponuje wolnymi miejscami na rehabilitację kardiologiczną Skierowanie na rehabilitację kardiologiczną w naszej placówce wystawia lekarz oddziału kardiologii lub kardiochirurgii, oddziału chorób wewnętrznych, poradni kardiologicznej lub rehabilitacyjnej. Skierowanie od właściwego lekarza wystarczy przesłać na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., a oryginał dostarczyć do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich przy ul.Sudeckiej 15; 58-520 Janowice Wielkie w ciągu 14 dni za pośrednictwem poczty lub wrzucając do skrzynki pocztowej znajdującej się przed bramą Szpitala. Proszę pamiętać o pozostawieniu telefonu kontaktowego do celów informacyjnych.
- Szczegóły
Inspektor Ochrony Danych Osobowych - Aneta Jacak Błaszczyk
tel. 75 75 47 508, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Szanowna Pani/Szanowny Panie
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
I Administrator danych osobowych
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny, ul. Sudecka 15, 58-520 Janowice Wielkie, wpisany do rejestru Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy pod numerem KRS: 0000013003, NIP: 6112239962, REGON: 0106506290. To oznacza, że odpowiadamy za ich wykorzystanie w sposób bezpieczny oraz zgodny z obowiązującymi przepisami. Można się z nami skontaktować pisemnie za pomocą poczyu tradycyjnej na adres naszej siedziby, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie: +48 757547500.
Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw pod e-mailem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. , pod numerem telefonu 757547508; lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt I.
II Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane:
- w celu prowadzenia przez Administratora działalności leczniczej w szczególności w celu świadczenia przez administratora usług medycznych oraz prowadzenia wymaganej przepisami prawa dokumentacji medycznej.
- w celu oferowania usług hotelowych na podstawie Twojej zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO):
- w celu zawarcia umowy na świadczenia usług w Zakładzie Opiekuńczo-Leczniczym na podstawie Twojego zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celu wykonania i na podstawie umów z podmiotami współpracującymi z nami w świadczeniu usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
- w celach analitycznych -lepszego doboru usług do potrzeb naszych pacjentów/klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych pacjentach/klientach, analizy finansowej naszej spółki (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu badania satysfakcji pacjentów/klientów będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu określania jakości naszej obsługi oraz poziomu zadowolenia naszych klientów z produktów i usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celu oferowania Ci przez nas produktów i usług w tym dobierania ich pod kątem Twoich potrzeb.
III Prawo do sprzeciwu
- W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
IV Okres przechowywania danych
- Dane osobowe zawarte w dokumentacji medycznej będą przetwarzane zgodnie z wymogami art. 29 ust. 1 ustawy z 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 1318), tj. przez okres 20 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu, z wyjątkiem:
- a. dokumentacji medycznej w przypadku zgonu pacjenta na skutek uszkodzenia ciała lub zatrucia, która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpił zgon,
- b. dokumentacji medycznej zawierającej dane niezbędne do monitorowania losów krwi i jej składników, która będzie przechowywana przez okres 30 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym dokonano ostatniego wpisu,
- c. zdjęć rentgenowskich przechowywanych poza dokumentacją medyczną pacjenta, które będą przechowywane przez okres 10 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano zdjęcie,
- d. skierowań na badania lub zleceń lekarza, które będą przechowywane przez okres 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym udzielono świadczenia zdrowotnego będącego przedmiotem skierowania lub zlecenia lekarza, a przypadkach, gdy świadczenie nie zostało udzielone z powodu niezgłoszenia się pacjenta w ustalonym terminie - przez okres 2 lat, chyba że pacjent odebrał skierowanie,
- dokumentacji medycznej dotyczącej dzieci do ukończenia 2. roku życia, która będzie przechowywana przez okres 22 lat.
- Dane pozyskane w celu zawarcia umowy przechowujemy przez okres negocjowania umowy, trwania umowy, posprzedażowej obsługi klienta/pacjenta, do końca okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń z umowy oraz wypełnienia obowiązku Administratora wynikających z przepisów podatkowych i rachunkowych.
V Odbiorcy danych
Odbiorcami Twoich Danych będą
- podmioty serwisujące urządzenia Administratora, w których przetwarzane są dane,
- podmioty prowadzące serwer, na którym przechowywane są dane,
- podmioty dostarczające oprogramowanie wykorzystywane w celu przetwarzania danych pacjentów,
- podmioty współpracujące z nami w celu Świadczenia usług ( transport medyczny , laboratorium)
- upoważnione instytucje państwowe
- kancelaria prawna
VI Prawa osób, których dane dotyczą:
- Zgodnie z RODO, przysługuje Ci:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
- prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
- prawo do przenoszenia danych;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VII W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
VIII Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
- Szczegóły
Dokumentację medyczną można wysyłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. po uprzednim zaszyfrowaniu.
Hasło do zaszyfrowanego pliku należy podac za pośrednictwem innego medium (np. telefonicznie).
Do zaszyfrowania plików można użyć darmowego programu ze strony https://www.7-zip.org/
Po zainstalowaniu programu klikamy plik lub folder z dokumenatacją prawym klawiszem myszy:
A następnie proszę zaznaczyć opcje zgodnie z obrazkiem poniżej oraz uzupełnić hasło:
- Szczegóły
Od dnia 09.01.2022r. skierowania na Rehabilitację Leczniczą Stacjonarną (szpitalną), dzienną i fizjoterapię ambulatoryjną wystawiane i przyjmowane będą wyłącznie w formie e-skierowania.
Po wystawieniu skierowania przez lekarza szpitala, poradni specjalistycznej rejestracji na leczenie rehabilitacyjne można dokonać po przekazaniu KODU DOSTĘPU (4 cyfry umieszczone na skierowaniu lub generowane z systemu internetowego konta pacjenta IKP), oraz dokumentacji medycznej obrazującej przebieg choroby.
W/w informacje należy przekazać do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Janowicach Wielkich w formie:
- Elektronicznie za pośrednictwem e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. .
- Pocztą tradycyjną pod adresem:
Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny
w Janowicach Wielkich
ul. Sudecka 15
58-520 Janowice Wielkie.
Celem usprawniania rejestracji skierowania i wpisu w kolejkę oczekujących proszę przekazać numer telefonu do kontaktu.
Wszelkie dodatkowe informacje udzielane będą pod nr telefonu 757547507 w godzinbach 12:30-14:30.
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 19 listopada 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie skierowań wystawianych w postaci elektronicznej w Systemie Informacji Medycznej (dziennikustaw.gov.pl)
- Szczegóły
Skargę, wniosek można składać w interesie własnym i innych osób, a także w interesie społecznym. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez szpital lub pracownika, naruszenie obowiązujących przepisów, regulaminów, a także praw pacjenta.
Skargi i wnioski mogą być składane do:
-
Dyrektora Szpitala (poniedziałki, środy i piątki w godz. od 10:00 do 11:00, w wyjątkowych sytuacjach również poza wyznaczonymi godzinami) bud.główny Poziom 1 skrzydło prawe „Administracja”
-
Z-ca Dyrektora ds. Medycznych (wtorek, środa w godz. od 12:00 do 13:00, w wyjątkowych sytuacjach również poza wyznaczonymi godzinami) bud.główny Poziom 1 skrzydło prawe „Administracja”
-
Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych i Marketingu / Pełnomocnik do spraw systemu zarządzania jakością / (w poniedziałki, środy, czwartki w godz. od 9:00 do 10:00) bud.główny Poziom I skrzydło prawe „Administracja” (075) 753 47 510
-
Działu Skarg i Wniosków Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia we Wrocławiu
ul. Dawida 2, pok. 9 i 10 (od poniedziałku do piątku w godz. od 8:30 do 15:30)
tel. (71) 79 79 134, fax (71) 79 79 112
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
tel. (22) 53 28 250, fax (22) 53 28 230
ul.Płocka 11/13; 01-231 Warszawa e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ogólnopolska bezpłatna infolinia: 800 190 590 (CZYNNA CAŁODOBOWO PRZEZ SIEDEM DNI W TYGODNIU) połączenia z tel. stacjonarnych i komórkowych (płatne wg stawek operatora) - Organu założycielskiego
-
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław -
Rady Społecznej Szpitala
-
Dolnośląskiej Izby Lekarskiej
ul. Kazimierza Wielkiego 45, 50-077 Wrocław
tel. (71) 79 88 050, (71) 79 88 052
fax (71) 79 88 051
poniedziałek, środa, piątek w godz. od 800 do 1530, wtorek w godz. od 800 do 1630, czwartek
w godz. od 8:00 do 17:00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. -
Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych
ul. Powstańców Śląskich 50, 53-333 Wrocław,
tel. (71) 33 35 708
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tryb prowadzonego postępowania w związku ze złożoną skargą lub wnioskiem regulują przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. 2002 Nr.5 poz.46) oraz Kodeks Postępowania Administracyjnego.
Skargi można składać w formie pisemnej, telefonicznej i elektronicznej
Kontakt:
-
Sekretariat: tel.: 75 75 47 500
-
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dobry posiłek w Szpitalu
Dobry posiłek w Szpitalu
Informujemy, że od dnia 01.listopada 2023r. Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich przystąpił do programu pilotażowego „Dobry posiłek w szpitalach”. Jest to program dotyczący edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach. Na stronie internetowej WSR w Janowicach Wielkich będą publikowane tygodniowe jadłospisy oraz zdjęcia wybranych posiłków z danego dnia wraz z opisem pozycji w jadłospisie.
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_01112023_05112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_01112023_05112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_06112023_12112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_06112023_12112023_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_CUKRZYCA_13-19.11.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_PODSTAWOWA_13-19__11__2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_20-26.11.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_20-26.11.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_27.11.2023_-_03.12.2023.odt
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_27.11.2023_-_03.12.2023.odt
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_27.11.2023_-_03.12.2023.odt
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_04122023_do_10122023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_04122023_do_10122023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_04122023_do_10122023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_11-17.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_11-17.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_cukrzycowa_11-17.12.2023.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_podstawowa_18-24.12.2024.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_cukrzycowa_18-24.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_18-24.12.2023.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_podstawowa_25-31.12.2023.pdf
Jadłospis_dzienny_z_ograniczeniem_łatwo_przyswajalnych_węglowodanów_25-31.12.2023.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_25-31.12.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_01-07-2024.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_z_ograniczeniem_łatwo_przyswajalnych_węglowodanów_01-07.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_01-07.01.2024_.pdf
Jadfłospis_dzienny_dieta_podstawowa_08-14.01.2024.pdf
Jadłospis_dzienny_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_08-14.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_8-14.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_15-21.01.2024.pdf
JADŁOSPIS_DIETA_Z_OGRNICZENIEM_ŁATWO_PRZYSWAJALNYCH_WĘGLOWODANÓW_15_-_21.01.2024.pdf
Jadłospis_dieta_podstawowa_15-21.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_22-28.01.2024.pdf
Jadfłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_22-28.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_22-28.01.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_od_29.01.2024_do_04.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_od_29.01.2024_do_04.02.2024_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_05-11.02.2024.pdf
Jadfłospis_dzienny_dieta_podstawowa_05-11.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_05-11.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_12-18.02.2024_.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_12-18.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_12-18.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_19-25.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_19-25.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_19-25.02.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_26.02.2024_-03.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_26.02.-03.03.2024.pdf
Jadfłospis_dzienny_dieta_podstawowa_04-10.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_04-10.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_04-10.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_11-17.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_11-17.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_11-17.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_18-24.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_18-24.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_18-24.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_lekkostrawna_25-31.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_z_ograniczeniem_łatwoprzyswajalnych_węglowodanów_25-31.03.2024.pdf
Jadłospis_tygodniowy_dieta_podstawowa_25-31.03.2024.pdf
O nas
W związku ze zwiększoną ilością infekcji jakie odnotowywane są pośród pacjentów Szpital ,została podjęta decyzja o wprowadzeniu ograniczeń w ilośći osób odwiedzających. Dyrekcja Szpitala informuje, że u jednego pacjenta może przebywać jedna osoba odwiedzająca zaopatrzona w maseczkę .
Ograniczenie odwiedzin wchodzi w życie z dniem 23.11.2023.
Dyrekcja Szpitala